Fyra dagars arbetsvecka – funkar det på riktigt? Arbetsvanor, Nya sätt att arbeta, Planering, Välbefinnande 21 maj 2023
Digital röra stjäl din tid – så undviker du det Arbetsvanor, IT-verktyg & trender, Samarbete 13 april 2023
Det viktigaste med Teams #2: Vett och etikett i samarbetet Arbetsvanor, IT-verktyg & trender, Nya sätt att arbeta 29 mars 2023
Det viktigaste om Teams #1: Fem tips för vardagligt bruk Arbetsvanor, IT-verktyg & trender, Nya sätt att arbeta 25 januari 2023
Fokus på Outlook – del 2: Hantera mer än bara dina mejl IT-verktyg & trender, Möten, Planering 18 oktober 2022
Fokus på Outlook – del 1: Hantera mer än bara dina mejl Arbetsvanor, IT-verktyg & trender 15 september 2022
Fokusera på målet: De två viktigaste sakerna att tänka på för att behålla fokus Arbetsvanor, Ledning, Planering 16 augusti 2022
PEP:a dig själv till en härlig semester, här får du våra sex bästa tips Planering, Samarbete, Välbefinnande 14 juni 2022
Gör din hemläxa: varför även korta möten kräver maximal förberedelse Ledning, Möten, Planering 16 maj 2022
Proaktivt – eller meningslöst? Varför alla möten inte är viktiga Ledning, Möten, Samarbete 11 april 2022